Business Support

Waterfront, een Belgisch interim-management kantoor met heel wat bekende bedrijven en sterke merken als klanten. Bij deze klanten bieden wij tijdelijke ondersteuning binnen diverse domeinen, namelijk  HR, Finance & Supply Chain. Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn we op zoek naar een gedreven Business Support medewerker.

 

YOUR JOB

Als Business Support ondersteun je het sales team bij het uitbreiden van het netwerk van freelancers en verzorg je mee de algemene adminstratie.

Je gaat dagelijks actief op zoek naar zelfstandige freelance profielen binnen HR, Finance of Supply Chain via verschillende            wervingskanalen. Je neemt ownership over je eigen zoekproces, werpt regelmatig een kritische blik op je manier van werken en doet voorstellen ter optimalisatie. Daarnaast beheer je ook onze spontane instroom aan kandidaten. Heb je contact gelegd met een potentiële kandidaat? Dan plan je een interview in bij de juiste Loyalty Manager.

Bij dit alles wordt je nauw bijgestaan door onze communicatiedienst om mee creatief te denken aan onze employer branding.

Zodra er een samenwerking wordt aangegaan zorg jij voor de algemene sales administratie (contractenopmaak, ingave in CRM systeem, ,…). Voor deze verwerking ben jij het aanspreekpunt voor zowel de freelancer als de klant en dit telefonisch en via mail.

Je staat hierbij in in contact met verschillende departementen en werkt nauw met hen samen.

 

YOUR SKILLS

Je hebt een eerste ervaring binnen een ondersteunende functie

Je bent georganiseerd en hecht belang aan een een kwalitatieve opvolging

Je hebt een positieve mindset en werkt graag in een team

Je kan werken met MS Office

Je staat graag in contact met anderen, zowel telefonisch als face-to-face

Je kan prioriteiten stellen en bent stressbestendig

Een goede kennis van Frans en Engels is een plus

 

OUR OFFER

Een job waarin je kan groeien

Een divers team met informele, familiale sfeer waar je volledig jezelf kan zijn

Een aantrekkelijk loon

Een uitgebreid pakket extralegale voordelen

Een bedrijfswagen

Een contract van onbepaalde duur

business-support

Wie kan ik contacteren?

Sollicitatie­proces

Ontmoet ons

Zodra wij je cv ontvangen – via LinkedIn, op een event of via onze site – gaan we met jouw kandidatuur aan de slag. Dan bellen wij je op en leren we elkaar kennen tijdens een krachtig gesprek. Op die manier kunnen we snel schakelen als we weer een mooie opdracht binnen halen.

Ontmoet de klant

Van zodra we een duidelijke match zien tussen jouw profiel en de opdracht, plannen we een intake bij de klant. Om het over je competenties, talenkennis, motivatie, salaris en beschikbaarheid te hebben, maar ook over je technische skills. Om daarna alles even te laten bezinken.

Contract

Zijn we allemaal overtuigd van een match? Dan bellen we je op met goed nieuws. Nog vragen? Dan is dit het moment om die te stellen. Want hierna word je bij ons verwacht om je contract te bespreken. En zit jij straks bij een van onze klanten voor alweer een volgende uitdaging. Succes!

Solliciteer

Zin om te werken als Waterfront interim manager? Vertel ons hieronder waarom jij niet mag ontbreken in ons team.

  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.